29 Aralık 2011 Perşembe

Fiber İnternet!!!


Bu anlattığım olay tamamen gerçektir...


        Mart ayının başlarında netbook'umu uykudan uyandırdığım zaman karşıma "i will fuck your router" bir yazı geldi.Şöyle bir düşündüm bu ne len dedim güldüm geçtim.Daha sonra yine uykudan uyandırdığımda "i will hack your router" diye bir yazı gördüm ve yine ulen biri bizimle dalga geçiyor ama kim dedim.Aklıma bizim Çilesiz'le Semih geldi.Kesin dedim bunlar yazmıştır bu yazıyı.Neyse bu böyle bir kaç gün devam etti.Daha sonra Semih'e sordum "oğlum bu neiş böyle yazılar görüyorum diye" o da bana "yaa birisi yazmıştır falan" dedi.Yine bir akşam bunu tartışırken yine aynı yazıyı gördüm.Semih şüphelendi "böyle bir şey olması zor emin misin birisinin yazmadığına dedi " bende "birisi yazmış olamaz çünkü laptopu yanımdan ayırmıyorum dedim".Sonra tekrar uyku moduna alıp uyandırdığımızda bu yazıların farklı şekillerini gördük.Yani farklı farklı değişiyordu her defasında.Yaklaşık 2 saat boyunca böyle devam etti.Açtık kapattık.Açtık kapattık......
        Semih laptopun masaüstüne bir not bıraktı text dosyası içerisine "who are you" diye.Bir süre sonra text dosyasını açtığımızda bir baktık cevap yazılmış altına.Hatırlamıyorum cevabı ama evet cevap yazmıştı bizim hacker abi... :) Bayağı bir sohbet ettik o text dsyası içerisinde işte "neden bizimle uğraşıyorsun,kimsin,necisin... vb." şekilde.Bazılarına cevap verdi bazılarına ise cevap vermedi.Bazı şeyler söylüyordu bize orada "kırmızı,sarı,kaldırım ...... vb." .Araştırdık ve California çıktı iyi mi.Bizim hacker abinin menşeisi Amerika.Vayyy beee dedik ulen adam Amerika'da hemde California'da.Biz niye seviniyorsak anlamadım.... :) 
        Fakat bir süre sonra sıkıcı olmaya başladı.En basiti interneti kullanamıyordum.Ne yapsam adam izliyor görüyor.Artık işler çirkefleşmeye başladı çünkü adam bizi laptopun web kamerasından izliyormuş.Hatta bana "mavili gözlüklü ibne" bile dedi yani o derece siz düşünün artık.Bende boş dururmuyum anasına avradına sövdüm gitti.Sonra adam text dosyasına mesaj bıraktı TEB 15,20 gibi.TEB Bankası hesabımda ki paraları söylüyor bana.Allah'tan 6 sıfır atıldıda adam bir şey zanletmedi.Yoksa düşünsenize hackerın benim 15 milyonum olduğunu zanlettiğini.Western Union'dan transfer yapmaya kalksa 60 milyon isteyecek.Hacker kalpten giderdi valla.... :)
        Semih,ben ve Çilesiz her gece istisnasız saat 23.00'da bilgisayarı açıp bizi nasıl hacklediğini bulmaya çalıştık.Daha sonra bulduk tabi bizi nasıl hacklediğini.Şimdi o yöntemleri anlatmayayım biliyorsunuz "Devlet Sırrı" denilen bir şey var. :) 
        İnternet hizmetini veren firmayı aradım böyle böyle dedim.Oradaki adam bana biz ilgilenicez bakıcaz falan dedi ama nerdeeee sallayan yok tabi.Bende resmi olsun diye dilekçe yazdım, faks çektim ama nafile.Yazdığım dilekçeyi bana açıp, okuyup, kapatıp tekrar geri göndermişler.Sonra bir de mail atayım dedim ve mail attım.Mükemmel bir cevap verdiler."Şifrelerinizi kontrol edin, kolay şifre koymayın, mükerrer bir kullanım yoktur".(Sanki hacker benim müşteri numaramla Amerika'ya hat çekecek.) İşte bu mükemmel cevabın ardından anladık ki yok arkadaş kendi başımızın çaresine kendimiz bakıcaz.Sonra gerekli güvenlik önlemlerini alarak hacker abimizi durdurmayı başardık.Biz 24 yaşında 3 genç bu işi başardık ama aylık en az 5.000 TL maaş alan ve ayakkabı numarası kadar IQ'ları olanlar beceremedi bu işi.Kimisi inanır bu olaya kimisi hadi len der geçer.İşte hayat.Eeee ne demişler;


                                    "AKIL YAŞTA DEĞİL BAŞTADIR"




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder